My awesome life

 Vaatan Breaking Bad'i. Juba hea seriaal. Kuigi kopp ees juba seriaalidest ja teleka vahtimisest. Mitte midagi muud mu elus ei olegi.

Tahaksin uue chapteri kirjutada oma elus. Elada, kogeda, tunda millestki rõõmu. Aga ma ei tea kuidas seda teha. Kust otsast üldse alustada?

Teised inimesed näevad ka ainult vigu ja sellele osatakse väga hästi suunata ja keskenduda oma mõtted ja asjad. Pluss topitakse nina sinna kuhu seda pole vaja toppida. Küsitakse isiklikke küsimusi. Ma ei tea kuhu tänapäeval inimestel moraalid jäänud on ? Kus on viisakus? Ma ei tea aasalt mis siin maailmas toimub ja võib olla ei tahagi teada.

Ma ei viitsi enam halada ja kurta oma elu üle. I am doing just fine.


Ma olen ka väga oluline ja ka mina vin sõna võtta vabalt ja julgelt, elan ju siiski vabal maal, naga tavaliselt öeldakse. Nähes kui kõvad sõnavõtjad kõik teised on , eriti minu elu suhtes, võin ise ka julgem olla ja sõna võtta ise enda eest ja võtta vastutus iseenda elu eest.


Need on minu tänased sõnad ja arvamised, seniks kõike toredat ja jätku juttu mulle ;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused