New news

Sain just teada, et saadetakse lilled mulle homme. Nii cute. Ma olen nii rõõmus ja õnnelik. Valentinipäev on ju homme ja eks ikka me kõik ootame või saame üllatada kellegi poolt. Ja homme ma olen see üks õnnelik kes saab lilled. Mega õnnelik selle üle. Ma ei oleks tegelikult oodanudki seda. Seega väga tore on saada millegi nii imelise osaliseks. Homme plaanin siis veits koolitöödega tegeleda ja kodus logeleda. Kuna teisipäevast neljapäevani on sessioonid, siis I try to catch up. Ja tund tagassi käisin saunas ja nii mõnna oli. I love taking care of myself. Käisin Eedenis shoppamas, aga ainuke asi mis ma ostsin oli üks suitsupakk ja tulemasin. No reaalselt ei leidnud mitte midagi. H&M'is polnud minu maitsele midagi või kui oli siis ma poleks nendes rikets eriti sheff välja näinud. Yeah, I need to lose some weight. Ma oleks natuke juurde võtnud kaalus, seega iga asi ei sobi enam selga nagi varem. Praegu vaatan Gossip Girli, sana trilionit korda ja siiani on super äge. I like it, mis ma sinna teha saan? So yeah, tomorrow I am receiving beautiful flowers and going to study ang also going to enjoy my free time at home. Listen to some good music, and so on. Eedenis jah polnud suurt muffigi osta, proovisin mingeid jalanõusid, aga need olid samas 40 eurtsi, suht odavad. Aga jalas kuidagi ebamugavad ja nägid imelikud välja. Haha. Seega ei ostnud. Rademar Outletis oli päris palju ilusaid kosse, aga ka ei raatsinud osta. Mõtlesin seda ka, et peaks uuesti treeningpaketi ostma kuskile spordiklubisse või minema tantsutrenni. Aga veel pole suutnud otsustada, mida teha, kuhu minna jne. Miu miu. See you guys later ;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused