Just nothing..

 I officially have no one..but myself. Mul polegi enam kedagi peale enda jäänud. Vähesed soovisid mulle Ilusat valentinipäeva. Muidugi saab alati ise ka algatada. Vahel mõtlen ka, et mis inimestega ma üldse suhtlen. Mõned peaks võib-olla sõbralistist välja praakima. Aga nii pole üldse varsti enam kellegiga rääkida. My life, peaasi et mina olen happy ja et minul on kõik korras. That is all that matters. Perekonda ka pole, olengi üksinda siin maailmas. Vahel on hästi üksik tunne, kedagi pole, pole kellegiga rääkida enam. Olengi ja elangi lihtsalt oma tavapärast elu. Omaette, oma üksinduses, oma eraklikku elu. Tahaks et oleks suvi ja soe, siis sõidaksin kuskile järve äärde, lihtsalt oleks omaette oma mõtetega. Suvel tahaksin reisile ka minna, aga vaatan mis sellest välja tuleb.

Kommentaarid

Populaarsed postitused