Just writing & sharing ideas

Järjekordne päev minu elus. Tegelesin veits õppetööga. Sain 2 tööd põhimõtteliselt tehtud. ühel jäi paar küsimust vastamata, kuid enamus sai siiski tehtud. Aga mul on veel igast koolitöid veel teha, pluss ma seni veel ei tea kas need võetakse enam arvesse või mitte. Võib-olla on juba kooliga kööga, kust ma tean? Kahju muidugi, kui on nii. Aga loodan, et saan veel seda muuta. Täna teeme sauna, tavaliselt on pühapäev siin saun aga seekord siiski esmaspäeval. Aga jah, mis seal ikka.


Vaatan hetkel siis Gossip girli ja niisama olen voodis pikali. Läppar kaisus, nagu kaisukaru mul see asi juba. Magan ka ehk sellega? 

Tegelt nii hull ka ei ole see elu, nagu ma siin vahepeal kirjutan. Tegelikult it is not so bad.

Ma olen viimasel ajal üritanud uuest või teisest perspektiivist asju vaadata ja negle läheneda.

Kuidagi teise nurga/külje alt. Kuidagi justkui kellegi teise silmade läbi. Muutust ikka elud vahel vajavad aga üldises plaanis ma vist ei peaks oma väga muutmagi. Ainult sellisel juhul, kui ise tahan seda.


Jah, tunnistan et vahepeal on küllaltki igav, aga siis peab midagi huvitavat tegema et siis nii igav ei oleks või kuidagi ise ome elu huvitavaks tegema. Kuidagi loogiline järeldus.


Suitsetanud ei ole ma praegu pühapäevast saadik, ehk siis alles 2 päeva ilma olnud, pikk rada veel minna ja järjekindlalt sellele ei öelda. 


Nagu mainisin, siis jah, sain ühe töö täna vastatud, mida juba mitu korda olen edasi lükkanud, vaadanud ülesannet aga mitte ära teinud. Kui täna veel joppab, õigemini kui on viitsimist, siis teen mõne töö veel ära. SEST tegelikult peaksid mul kõik need tööd ammu juba tehtud olema. Seega ei ole aega enam edası lükata neid enam.



Kool ongi ainuke millega praegu siis tegelen. Peale kooli muud suurt mu elus väga ei ole, eriti ei toimu midagi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused