Aasta 2022 kokkuvõte

Mida jõudsin teha käesoleval aastal? 

1.Käisin korra Maltal

2.Käisin tööl

Jõudsin tegelikult päris palju asju teha. Olen jäänud rahule selle lõppeva aastaga. On hea aeg teha kokkuvõte sellest aastast. Mis jäi olulise hetkena mulle meelde just aastast 2022? Mulle jäi meelde mu reis Maltale. Ilmselt üks suurimaid sündmusi siis sellest aastast. Käisin ka tööl, poolteist kuud Hesburgeris. Oli hea tööd teha ka. Mulle meeldis seal. Palju vabadust on olnud ja palju aega, et teha just nimelt neid asju mida südamest teha olen soovinud. Sai käidud Pärnus ja Tallinnas suvel. On häid aegu mida meenutada.


Täna olen eriti heas meeleolus, kuna on aasta lõpp, ehk siis selle aasta viimane päev. Kindlasti sööme midagi maitsvat täna õhtul ja joome ka midagi head. Ja tagatipuks vaatame ka siis ilutulestikku. Sinna veel veidi aega jäänud praegu, aga see aeg läheb kiirelt ja eks tuleb silmad siis lahti hoida see kell.


Mida meeldivat veel 2022. aastal osaks sain ? Muidu äsja lõppenud jõulud olid väga toredad. Jäävad mulle kindlasti meelde. Aga toredad jalutuskäigud kindlasti on meelde jäänud ja seiklemised. Toredad inimesed.


Mida ootan uuest aastast ? Mida võiks muuta ? Ma kindlasti ootan, et sellest aastast tuleks parim võimalik aasta ja palju uusi võimalusi ja tegemisi. Muuta otseselt midagi ei oskaksi praegu. Olen üsna õnnelik ja rahul.

Kommentaarid

Populaarsed postitused