Malta reis. Muljed, overall reisi kokkuvõte

Räägiks siis natuke tegemistest. Reis läks suurepäraselt. Nautisin siis Maltat. Malta on super ilus koht kuhu minna reisile. Käisin siis üksinda. Reis algas 7.detsember ja lõpes 10.detsember. Koht kus olin, oli siis nimega Saint Paul's Bay ja linna nimi Bugibba. Hotelli nimi oli Bella Vista Hotel, 4 tärni. Asukoht oli päris hea, sai jala igalepoole kohale. Käisin siis mererannikut avastamas, see oli lihtsalt fantastiline, mis vacated seal olid. Meres ujumas ei käinud, kuigi ilm oli detsembri kohta nii hea ja soe, et kindlasti oleks saanud tahte korral. Tellisin sööke-jooke hotelli tuppa, mis olid nagu mega head. Igasugused pastad, burger ja pitsa, super head lihtsalt. 7.detsembril jõudsin suhteliselt hilja kohale, jõudsin siis taksoga hotelli ette ja kell võis olla 01.00 öösel. Eks ma olin üsna väsinud ja tahtsin magama minna kohe, aind et und ei tulnud kohe ja tegin siis aega parajaks veidike.Järgmine päev leidsin hotelli lähedalt mingi kohaliku väikse poe, ostisin sealt kohalikku õllet Cisk ja mekkisin seda :) Sealt sai osta ka süüa ja suitsu ja igast muud vajalikku. Nänni ma eriti kaasa ei ostnud, ainult ühe külmkapimagneti oma tuttavale. Ühel päeval nautisin seda mida hotellil pakkuda oli. Seal oli siis suur sisebassein, kus sai ujuda ja mullivann. Seal oli saun ka, aga hooaeg ei olnud ja see oli kinni. Mul oli hommiksöök ka hinna sees, seega sain ka seda proovida, millist sööki seal pakutakse. Ja seal olid väga head toidud. Kohvi oli mega hea ja kõik muu ka super luks. Hea olemine oli seal igatahes, inimesed ei stressanud eriti ja lihtsalt osati olla, mis mulle meeldis. Tegelt kokku võttes oli reis nagu just mõnus vaheldus sellele kargele talvele. Ilmad olid üllatavalt head detsembri kohta. 20 kraadi päeval, õhtul umbes 15 kraadi ligi. Lennud läksid ka sujuvalt. Sain enne Tallinnast lennu peale minekut ka ühe kena pokaali punast veini rüübatud. Maandab lennu ärevust ja muud. Muidu ma join väga rahule oma väikse Malta külastusega, ilmselt võib sinna ka veel vabalt uuesti minna, kuna mulle väga meeldis. Reisile minekuga oli veel see, et polnudki kindel kas üldse lähen. Aga mind motiveerisid osad inimesed ja lõppkokkuvõttes parim otsus sai. Mul nii palju positiivseid emotsioone veel ülegi reisist, seega Got what I wanted. Panen teinekordki kohvri kokku ja lähen trippima.

Kommentaarid

Populaarsed postitused