Tsau

Ma siis sain siin momendi enda jaoks. Lõpuks hakkan enda eest hoolitsema ja enesetunne on nii hea. Tuleb tõdeda et kes sinu enda eest ikka hoolt kannab kui mitte sina ise 🙂 Just lõpetasin Falling for Christmas filmi vaatamise. Andis megalt positiivsust juurde, kuigi ma olengi positiivne enamus ajast. Olen suur inimene, vastutan ise enda elu eest. Ma armastan enda elu. Tegin mega hea salati endale täna õhtul, see oli nii hea ja nii hea tunne on endale midagi head teha. 10 päeva pärast on jõulud ja ootusärevust on veidi juba tunda. Jõulude aeg on imeline aeg, koos veetmise aega, puhkamisaeg, rahuaeg. See kõik kannab endas palju soojust. Armastan jõulude aega, see kõik annab hingele nii palju. Meeldib kui saan kuuske imetleda ja kuuselõhna tunda, seda ehtida ja palju palju muud. Meeldib pere seltsis olla ja rahulikult aega veeta 🙂 Ma olen õnnistatud inimene, kellel on perekond ja ma armastan oma pere väga. Olen nii tänulik kõige eest mis mu elus on ja ilusa Malta reisi eest olen sel aastal väga tänulik. Ilus aeg on jõulu aeg. Ja tulemas ka veel aastavahetus ja paljugi muud põnevat. Ootan juba jõule ja ilusat pühaderooga, see on traditsioon mis kunagi ei muutu. Olen nii õnnelik, et jõuluaeg on! 

Kommentaarid

Populaarsed postitused