Terekest

 Plaan on kodust ära minna oma elu peale. Teen selleks kõik mis võimalik, otsid tööd otsin elukoha ja kõik muu. Ma tahan oma elu elada, omale looma võtta, mida siin ei saa näiteks. Tahaks olla õnnelikum kuskil, mitte siin halada oma elu ja olla kade teiste peale, kellel paremini läheb. Miks mitte ise teha midagi selleks et mu elu oleks õnnelikum? Ma arvan, et seda on võimalik teha ja saavutada. Siin mind miski kinni ei hoia ja keegi puudust tundma ei hakka, keegi ei hooligi siin minust. seega parim asi mida teha olekski lihtsalt oma elu elama hakata kuskil kus saan ise valida ja otsustapda mida ma siis täpsemalt teen. Selline lugulaul on mul täna siis meeles mõlkumas. Muidugi, seni kuni leian sobiva koha jne siis olen ikka siin kodus, Tartus. Aga jah , kõik võib muutuda. Ja muutubki , kui ise seda muuta :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused