Neljapäev, 1.dets

Käisin täna cateringi tegemas. Üritus oli Tartu Ülikooli rektori vastuvõtt. Tegemist tundus olevat väga viisaka ja minus sündmusega. Ainult nali selles, et ma olin seal ainult paar tundi. Tulin varem ära ürituselt, kuigi tegelikult oleks pidanud seal olemas olema. Ma ei tea miks ma vahest selliseid asju teen, pärast valdasid mind igasugused mõtted. Pani mind mõtlema vist. Mõtlesin, et millist elu ma elan praegu ja millist elada tahaksin. Kas ma üldse kuulun kuskile või olen üksik seikleja? Ma tean isegi vastust sellele küsimusele. Aga igatahes, vist tahan välismaale ära minna. Selgus sellest käigust mul täna hoopis selline asi. Catering on muidu mega lahe asi iseenesest jah, aga see pole see mida ma teha tahaks. Proovin siiski välismaale edasi tööd leida.

Kommentaarid

Populaarsed postitused