Life changes

Sain küllaltki mõtte ainet täna kinos käies ja filmi vaadates. Hakkasin enda elu peale mõtlema. Mul on palju unistusi elus, kuid ma pole ühtegi neist täitnud. Ma tahaks kolledžisse minna, tahaks ronida mäe tippu. Ma tahaks boyfriend'i omale. Tahaks teha road trip'e. Reisida üle maailma, elada kuskil teises riigis. Teha tööd mida armastan, tööd mida saab igast maailma otsast teha. Etskae, mul ongi see võimalus. Kuna ma saan toetust riigilt siis olen vaba ükskõik kus olema. Ma tahaks oma elu uuesti alustada. Tahan uuesti elada , 100% tunda ennast elusana, tahan nutta, naerda, tunda õnne, tunda et elan! Elan täielikult. Läbi ja lõhki. Ma tahan kõik oma unistused ellu viia. Elada palmide alla suviti, olla parimas vormis ja surfata ja ujuda meres. Tahan elada mere ääres, nii nagu filmist näinud olen. Ma tahan et mu elu oleks lihtsalt fantastiline, iga päev täis uusi seiklusi ja kogemusi, palju käimist ja lihtsalt elu nautimist. Ma usun, et see kõik on reaalne. Ma usun, et see kõik on reaalselt tehtav. Ja ma teen täpselt enda südame järgi. Ma ei kavatse jääda enam Tartusse tegema mingit igavat tööd, mis ealeski mind õnnelikuks ei tee. Olen väsinud elamast enda vastu ja olemast nukker ja arvamusel et elu on miski mis on juba läbi. Ma tahan muutust ja ma tahan seda kohe. Ma olen valmis võtma ette muutuse oma elus, midagi mida pikalt olen soovinud teha tahan nüüd päriselt seda teha. Mulle on tulnud Itaaliast tööpakkumine, võtan selle seekord vastu. Leian selleks kõik võimalused, et minna ja elada sellist elu nagu mulle meeldib. Elu mis on minu vääriline. Ma suudan leida kõik võimalused, kui vaid miski mind panes unistama. Itaalia paneb mind unistama, nagu väikse lapse moodi. Tahan olla see inimene, kellest olen unisanud. Ma lihtsalt suudan pakatama hakata õnnest ja tegudest ja kõigest suurepärasest mis elus olemas on. Mitte miski ei ole võimatu siin ilmas. Tahan nii nii palju asju oma elus korda saata ja tahan nende asjade suunas liikuma hakata. Tahan raha koguda. Tahan omale maja osta. Tahan auto osta. Tahan reisida ja kogeda seda uskumatu asja mille nimi on elu. Ma ei jõua ära oodata mil saan palju, ja väga palju elada. Ma lihtsatl unistan sellest kui hommikul ärkan ja saan kohvi juua mere ääres. See on minu unsitus. Ma käiksin jooksmas ja rattaga sõitmas mööda mererannikut. Ja naudiks iga oma elu päeva ja lõhekda õnnest, milline suurepärane elu mul on.

Kommentaarid

Populaarsed postitused