Tsauki Tsau! Täna on teisipäev, 31.jaanuar :)

Ja täna siis viimane jaanuari päev ja jaanuar lõpebki kenasti. Täna liikusin 10 000 sammu õues. Väike eelsoojendus. Homme algab liikumis väljakutse Edu Akadeemia. Mina osalen! Tundub olevat põnev ja tegus ettevõtmine, tahan sellest osa saada. Seega tuleb palju liikuda, et sellest tekiks harjumus. Ma olengi liiga passiivse võitu viimasel ajal, seega leidsingi parima lahenduse omale. Mis täna siis veel huvitavat teinud olen ? Ärkasin umbes 12.30 paiku. Hommisöögiks oli juustukook, mille eile valmistasin ja Tass kohvi. Liikumine on parim ikka. Annab megalt positiivseid mõtteid, turgutab terviks ja palju palju muudki. Loen täna raamatut edasi ''Minu Pariis''. See vägagi hea raamat, teema on hea, mulle meeldib ja pakub huvi. Kannad on mul jumala katki, need jalanõud ei sobi kohe üldse mulle või siis on mul lihtsalt üli hellad jalad, et kohe tekivad haavad/villid. Õnneks paranevad need kindlasti ära ja siis on jälle mõnusam ringi liikuda. Avastasin, et blogi pidamine mõjub ka hästi. Koht, kuhu panna kirja oma päevased toimetused, niisama jagada mõtteid või rääkida mingitel teemadel. Mulle see meeldib ja kindlasti pean blogi edasi. Seni on ju hästi läinud sellega :D Töö turul hetkel ei edene asi, kuid küllap see muutub kevade või suve poole. Reedel on oodata palka, millest osa läheb muidugi laenude katteks aga küllaltki palju jääb ka üle, seega tõotab tulema päris hea kuu. Mõtlesin, et peaksin oma toitumisharjumusi ka natukene muutma vaikselt, et oma kehakaalu ikkagi alla saada. Suvel rannas ei tahaks küll paksuke olla ja paksu kõhuga :) Mul inspiratsiooni täna jagub seega võib-olla teen veel täna postitusi. Seniks aga mega toreadat teisipäeva.

Kommentaarid

Populaarsed postitused